Tornadotanker

Du vet den lyden…når en kid heller en stor kasse med Lego utover et parkettgulv…? Sånn kjennes det ofte inne i hodet mitt. Tanker sponset av Lego. Hjernen fremstilt som sjokkert parkettgulv. Masse tanker i alle former og farger -felles for de alle er at de bråker- stormer rundt inne i hjernen og sender meg inn i en tilstand av total overstimulering og påfølgende «flopp mode». Så mange tanker, men jeg får ikke tak i dem. De leker erteleken med meg; kommer bort og poker i meg når jeg står med ryggen til, og når jeg snur meg har de kommet seg på avstand og står der og ler av meg. Da er det neste tanke sin tur til å dytte meg i ryggen. Og sånn holder de på. De har omringet meg og dytter meg i alle retninger som en ungdomsskolemobb. Og jeg klarer ikke kjempe imot. Jævla Lego-helvete! Nå skjønner jeg hvorfor jeg var en Playmo-kid…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg